Usein kysytty

  1. Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita ilman asiakastunnuksen luomista ?
  2. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voidaan käyttää ?
  3. Miten toimin, jos unohdan salasanani ?
  4. Mitä tehdä kun,verkkokauppa antaa virheellisen noutopaikan matkahuollon kautta toimitettavalle lähetykselle.

  1. Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita ilman asiakastunnuksen luomista ?
    Kyllä voi. Mutta ilman asiakastunnusta tilausten käsittelyä ei voi seurata eikä säilyttää tietoa aikaisemmista tilauksista.

    [Takaisin]

  2. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voidaan käyttää ?
    Verkkokauppa on varustettu seuraavilla maksutavoilla:

    Maksu pankkipainikkeilla

    Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.

    Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla.

    Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

    Ennakkomaksu(tilisiirto) etukäteen ja Lasku yrityksille ja yhteisöille joilla on y-tunnus

    [Takaisin]

  3. Miten toimin, jos unohdan salasanani ?
    Sivulla, jossa kysytään sähköpostiosoitetta ja salasanaa on myös tekstilinkki: Salasana unohtunut ? Klikkaa linkkiä ja saat automaattisesti sähköpostissa uuden salasanan.

    [Takaisin]

  4. Mitä tehdä kun,verkkokauppa antaa virheellisen noutopaikan matkahuollon kautta toimitettavalle lähetykselle.
    Tee tilaus vain normaalisti loppuunasti ja hyväksy toimitus ehdot. Valitsemme aina itse matkahuollon omasta järjestelmästä lähimmän/nopeimman noutopaikan antamasi osoitteen perusteella. Voit myös kirjoittaa tilauksen lisätiedot kenttään haluamasi noutopaikan lähetykselle.

    [Takaisin]